Subject: FW: 19112 Valgeranna tee ristumiskoht
From: "Hannes Vaidla" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 22:37:17 +0300

Tere

Edastan kirja sisse registreerimiseks õigelenadressaadile

Tervitades

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 9:55 PM
To: Hannes Vaidla <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: 19112 Valgeranna tee ristumiskoht

Tere,

Kirjutan Teile sooviga rajada ajutine ristumiskoht riigiteele nr 19112
Valgeranna tee (15904:003:0397), eesmärgiga alustada ehitus- ja
arendustöödega Valgevälja arenduspiirkonnas.

Ajutine ristumiskoht rajataks kvartalisisese tee – Valgevälja tee L1
(katastritunnus 62401:001:2277) – asukohta, et tagada ligipääs tööde
läbiviimise perioodil.

Tööde edenemisel on rajatakse nimetatud ajutise ristumiskoha asemele
lõplik ja püsiv ristumiskoht, mis vastab  kehtivatele nõuetele ning
kooskõlastatakse vastavalt Transpordiametiga.

Lisan ka manusesse asendiplaanilise lahendus, et Teil oleks selgem pilt
kuhu soovimeristumiskoha rajada.

Palume Teie luba ajutise ristumiskoha rajamiseks ning oleme valmis esitama
täiendavat infot või dokumentatsiooni vastavalt vajadusele. Samuti palume
Teilt suuniseid, kuidas oleks võimalik protsessiga võimalikult kiiresti
edasi liikuda.

Lugupidamisega,

Edvin Udras

Kegula OÜ

53 448 588